Urskogens Kraft Självförsvar Jujitsu

Startat av Poster, 09 jun 2010 kl. 22:55:18

Föregående ämne - Nästa ämne

Poster

Urskogens Kraft Självförsvar Jujitsu
Högdalshallen Sal C Stockholm T bana Högdalen
Prova på 100kr 4ggr
Kostnad barn studenter höst vårtermin 1000kr

iUrskogensKraft vill Vi på ett lekfullt och inspirerat sätt Hjälpa Just Ditt Barn att utveckla sin egen förmåga.Vi bygger upp rörelseförmågan - smidigheten - styrkan och självförtroende. Genom jujitsun dessutom får barnen lära sig att umgås med andra barn och vuxna på ett naturligt sätt. Att lära sig respektera andra människor är ett riktmärke för våran träning. Våra instruktörer är vuxna medlemmar med gedigen utbildning. Tillsamman med dom andra instruktörer tar vi hand era barn och ungdomar med stor glädje!

VÅRA LICENSIERADE INSTRUKTÖRER ÄR DIN KVALITETSGARANTI
www.pajalaryu.se  Tel: 0702506186                                                     

MOTARBETA VÅLD
Jag är som sagt huvudinstruktör på Urskogens Kraft och har sysslat med Budo sedan 1969. Jag har den
stora fördelen att kunna erbjuda er den bästa instruktörer som våran klubb har skolat.! Min inställning är nämligen att vår BARN OCH UNGDOMSTRÄNING HAR DEN HÖGSTA PRIORITET!
Det är här grunden läggs för våran medlemmars utbildning. När de gäller vår inställning till Barnträning
så ska de vara ROLIGT. Det kommer i först hand! Barn är Barn och inte små vuxna! Därför baseras vår träning mycket på lekfullt moment allting lärs in med leende på läpparna. Trots att det är stojigt och stimmigt i inledelsevis så skapas en positiv stämning på mattan som gör det möjligt för oss att hålla disciplinen och förebygga skador.

Barn som har koncentrationssvårigheter i början eller är extra spralliga Lär leka av sig sin överskottsenergin, med barn som kanske är lite blyga lär sig att umgås med andra barn och uppmuntras av oss instruktörer. Jag vet själva hur oroligt man är som föräldrar att ens barn skall springa runt och slå eller sparka mot andra barn. Eller att de skal råka ut för de själva på skolgården lekplatsen eller liknande. Jag vet också vilken ansvar som krävs för att inte eleverna ta skada eller uppmuntras till missbruk av träningen. Alla Barn funkar som gryta med kokande vatten. Lyfter man inte locket i tid så kan de koka över Genom IDROTTSLYFTET har vi prova på efter skolan till dig och dit barn 4ggr 100kr. Missa inte att ha roligt tillsammans med ditt barn lärorik undervisning                                   

SJÄLVFÖRSVAR - JUJITSU
Vi tränar Högdalshallen måndag samt fredag Kl 18 barn Kl:19 ungdomar
www.pajalaryu.se Tel; 0702506186
Alla är välkomna inga för kunskaper behövs
http://www.pajalaryu.se

Lägg in ny hemsida Bli medlem Kontakta oss