Grrrrrrrrrrrrrr, :mad: efter en programuppdatering hos Symantecs Live Update för några veckor sedan har det börjat poppa upp fel som gör att antivirusprogrammet slutar fungera och inte går att starta.
Om man är kund hos dem, varför ska man behöva lägga timmar av sin tid på supportärenden när det gäller buggar i deras jävla program? Man är hänvisad till deras chatt, där väntetiderna är i timmar. Man kan också söka i deras databas som suger.
Sist sa de att Windows brandvägg måste stängas av, eftersom den kolliderar med antivirusprogrammet!!!??? Det är väl snarare tvärtom, antivirusprogrammet kolliderar med brandväggen, så de borde ju fixa buggen istället.
När jag installerade Norton för några år sedan fick jag slänga ut en annan brandvägg jag hade då. Nu vill de att windowsbrandväggen också ska ut. Vad blir det nästa gång? Outlook?... Officepaketet?... :idiot:
Citat från: Vera skrivet 25 mar 2008 kl. 11:17:43
Om man är kund hos dem, varför ska man behöva lägga timmar av sin tid på supportärenden när det gäller buggar i deras jävla program? Man är hänvisad till deras chatt, där väntetiderna är i timmar. Man kan också söka i deras databas som suger.
Det går att ringa också, det kostar inget om det gäller buggar och annat.
Uppgraderat till senaste versionen?
Citat från: Admin skrivet 26 mar 2008 kl. 10:57:20
Uppgraderat till senaste versionen?
Ska göra det, jag fick senaste versionen idag kostnadsfritt av deras support :smile: